Aflati cum puteti obtine reduceri de preturi!
Aflati care este oferta!Reparatia (eliminarea propriu-zisa a cauzei problemei reclamate, cauza identificata in etapa de Diagnosticare calculatoare si periferice) se poate realiza:
- la nivelul fizic (hardware) al componentelor defecte;
- la nivelul sistemului de operare sau al aplicatiilor (software)
Reparatia hardware se efectueaza conform solutiei oferite de noi si se poate realiza prin:
- Reparatia componentei (daca se poate acest lucru) sau
- Schimbarea (inlocuirea) componentei (achizitionarea unei noi componente, cu performante identice sau superioare).
Reparatiile hardware sunt tarifate conform Ofertei de calculatoare.
Orice reparatie (de echipamente sau software) este insotita de urmatoarele etape, efectuate implicit de echipa IT Asistenta:
- Diagnosticare componenta sau echipament IT(recomandabil)
- Furnizarea unei solutii si Alegerea metodei de reparatie
- Reparatie propriu-zisa (rezolvarea cauzei problemei, daca se obtine acceptul clientului - vedeti alte amanunte in etapa de Diagnosticare)
- Testarea finala (a echipamentelor sau programelor reparate)
Orice reparatie este garantata cat timp o alta eventuala defectiune nu s-a produs din cauza utilizarii necorespunzatoare a echipamentului/software-ului (neconform cu specificatiile acestuia) sau din cauze de forta majora.
Tags: reparatie upgrade calculator it asistenta