Instalarea echipamentelor periferice poate avea loc cand:
IT Asistenta asigura instalarea oricarui echipament periferic, in oricare din situatiile enuntate mai sus.
Prin echipament periferic se intelege:
Orice echipament este supus fenomenelor naturale de imbatranire (ce duce la un moment dat la defectarea sa) si uzura morala (in zilele noastre performantele tehnice se imbunatatesc intr-un ritm foarte accelerat, astfel incat intr-o perioada relativ scurta de timp, un echipament sau o tehnologie pot sa nu mai faca fata solicitarilor sau asteptarilor clientului).
Instalarea oricarui tip de echipament (periferic, de intrare/iesire, etc.) necesita o compatibilitate perfecta a acestuia cu sistemul de calcul. Serviciul de Consultanta al IT Asistenta poate realiza pentru dumneavoastra verificarea acestor compatibilitati; orice incompatibilitate poate conduce la aparitia unor disfunctionalitati in sistem atat la nivel hardware, cat si software.
Serviciul de instalare a unui echipament periferic de calculator include:
In cazul in care sistemul de calcul se afla in garantie si are un sigiliu aplicat, in principiu adaugarea unui echipament periferic ce necesita interventia in interiorul sistemului de calcul nu se va putea realiza. Solutia in acest caz implica firma producatoare a echipamentului, care va realiza inlocuirea (sau adaugarea) unor componente. Totusi, la insistenta si cu asumarea raspunderii clientului (care va fi informat asupra consecintelor - pierderea garantiei), putem realiza interventia si in acest caz special.
Echipamentul periferic ce urmeaza a fi instalat se poate achizitiona fie de catre client, fie poate fi pus la dispozitie de IT Asistenta. Pretul echipamentului se achita separat de serviciul de Instalare.
Tags: echipamente periferice imprimanta scanner videoproiector multimedia calculator it asistenta